Педагогічне есе
"Сучасний педагог - це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки"
Микола Скиба
Життя сповнене
радощів, надій та сподівань. Кожен із нас прагне досягнень у своєму житті:
відшукати самого себе у цьому безмежному просторі реалій буття.
Тисячі професій
народжуються і вмирають. Та серед вічних професій учительська займає особливе
місце: вона початок усіх професій. Змінюються умови й засоби виховання, та
незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути
Людиною.
Кожен вчитель
повинен проявляти свою професійну майстерність – вияв найвищої форми активності особистості вчителя у
професійній діяльності, активності, що ґрунтується на гуманізмі та розкривається у доцільному
використанні методів та засобів педагогічної взаємодії у кожній конкретній
ситуації навчання і виховання. Для того, щоб досягнути такого високого рівня
професіоналізму вчитель повинен усвідомлювати мету своєї діяльності, уявляти
можливі результати, постійно аналізувати власні дії та впливи, співставляючи
бажані результати з поставленими цілями.
Доля дарує кожному з нас Учителя. Я вдячна
долі за те, що вона дала мені вибір стати вчителем. Працюючи в школі, я
розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у
творчому пошуку. Для цього потрібно поставити себе до рівня учня. Дитина – така
сама людина, як і я. Я поважаю іі права і зважаю на її життєві потреби, приймаю
дитину такою, якою вона є, з усіма її індивідуальними особливостями, і
відповідно до цього вибудовую стосунки з нею. Як учитель я допомагаю дитині в
оволодінні знаннями й навичками, у формуванні її світогляду.
Я люблю
школу, цей світ юності та надій, де не гасне ні на мить натхненний пошук розуму
і добра.
Справжній
педагог повинен працювати на майбутнє.
Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління,
потрібно цінувати мудрість вчителя, якщо не хочемо випустити з рук майбутнє…
Немає коментарів:
Дописати коментар