Педагогічне есе

Педагогічне  есе

      "Сучасний педагог - це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки"
Микола Скиба

   Життя сповнене радощів, надій та сподівань. Кожен із нас прагне досягнень у своєму житті: відшукати самого себе у цьому безмежному просторі реалій буття.
   Тисячі професій народжуються і вмирають. Та серед вічних професій учительська займає особливе місце: вона початок усіх професій. Змінюються умови й засоби виховання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.
   Кожен вчитель повинен проявляти свою професійну майстерність – вияв найвищої  форми активності особистості вчителя у професійній діяльності, активності, що ґрунтується на  гуманізмі та розкривається у доцільному використанні методів та засобів педагогічної взаємодії у кожній конкретній ситуації навчання і виховання. Для того, щоб досягнути такого високого рівня професіоналізму вчитель повинен усвідомлювати мету своєї діяльності, уявляти можливі результати, постійно аналізувати власні дії та впливи, співставляючи бажані результати з поставленими цілями.
       Доля дарує кожному з нас Учителя. Я вдячна долі за те, що вона дала мені вибір стати вчителем. Працюючи в школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. Для цього потрібно поставити себе до рівня учня. Дитина – така сама людина, як і я. Я поважаю іі права і зважаю на її життєві потреби, приймаю дитину такою, якою вона є, з усіма її індивідуальними особливостями, і відповідно до цього вибудовую стосунки з нею. Як учитель я допомагаю дитині в оволодінні знаннями й навичками, у формуванні її світогляду.
       Я люблю школу, цей світ юності та надій, де не гасне ні на мить натхненний пошук розуму і добра.
      Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.

Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, потрібно цінувати мудрість вчителя, якщо не хочемо випустити з рук майбутнє…

Немає коментарів:

Дописати коментар